Frequently Asked Questions
- Vis alle
- 01. Generelt
- 02. Betalinger
- 03. Forsendelse & Returneringer
- 04. Størrelser
- 05. Tryk på tøj eller udstyr
Q: Har I alle varer på lager?
A: Mange af de produkter du finder på vores webshop, har vi enten på lager eller på fjernlager. Der kan dog være undtagelser som gør, at der forekomme lidt ekstra leveringstid på din bestilling. Du vil dog blive gjort opmærksom på dette på når du bestiller.
Q: Har i det fulde vare sortiment i webshoppen?
A: Nej desværre kan vi ikke have alle produkter i webshoppen, men vi forsøger at have så mange varianter, størrelser og typer som muligt. Hvis man leder efter et specifikt produkt, og man kan se at vi fører andre produkter fra samme producent, så er der en overvejende sandsynlighed for, at vi også kan fremskaffe lige præcis den vare du ønsker dig. Kontakt os telefonisk eller på mail for at forhøre om mulighederne.
Q: Har I en butik hvor varen kan prøves og/eller afhentes.
A: Nej, vi er en 100% internetbaseret butik.
Q: Hvad nu hvis varen ikke passer i størrelse når jeg modtager det?
A: Så følger du blot vores anvisninger, som beskrevet i vores handelsbetingelser, og så finder vi en løsning til dig. Det er vigtigt at returnering sker i henhold til handelsbetingelserne for at sikre dig som kunde bedst muligt.
Q: Hvem bruger I til at fragte jeres varer?
A: Vi benytter og anbefaler GLS eller DAO. Dels er de billigere end andre fragtfirmaer, og dels er de mest pålidelige.
Q: Hvordan finder jeg den rigtige størrelse på svømmetøj, våddragter m.m.?
A: Ved mange af vores produkter har vi indsat størrelses skemaer, men vi henstiller altid til - hvis man er det mindste i tvivl - at rette henvendelse til os inden man køber, for at sikre at man køber i den rigtige størrelse med det samme.
Q: Hvordan kan man betale?
A: Når du afslutter din bestilling på vores webshop har du mulighed for at vælge hvordan du ønsker at betale. Vi modtager stort set alle typer betalingskort og Mobilepay. Herudover modtager vi bankoverførsel. Der er også muligt at betale med EAN.
Q: Hvornår trækker i betalingen for varerne?
A: Vi må ikke trække pengene førend varen er afsendt fra vores adresse. Betaling bliver først trukket når ordren er afsluttet og forsendelsespapirer er fremsendt til dig som kunde.
Q: Jeg er medlem af en sportsforening – giver i så rabat?
A: Vi laver klubaftaler med rabatkoder, som klubberne kan udlevere til deres medlemmer. Hvis koden udleveres til andre end klubbens medlemmer lukkes aftalen omgående. Har din klub ikke en sådan aftale anbefaler vi, at i retter henvendelse til bestyrelsen i Jeres forening, og beder dem tage kontakt til os.