Q: Kan jeg få pakken leveret til en anden adresse end min egen?
A: Ja, det kan du godt. Det skal blot angives under bestillingen, hvor leveringsadressen kan være en anden end betalingsadressen.
Q: Kan jeg returnere en vare?
A: Ja, du har i henhold til lovgivningen altid 14 dages fuld returret. Efter de 14 dage er du bundet til købet og har ikke længere returret. Vi kan dog i særlige tilfælde udvide vores returret i op til 30 dage, og vi kan i særlige tilfælde vurdere, at - hvis et produkt er uåbnet og ikke brugt - vi kan modtage varen retur. Når varen i dette tilfælde modtages retur vil vi vurdere om varen er beskadiget eller ubrugt og der fra vurdere om pengene gives 100% retur eller en procentdel af varens oprindelige pris, vurderet ud fra varens stand og mulighed for at sælge varen igen.
Q: Hvad nu hvis varen ikke passer i størrelse når jeg modtager det?
A: Så følger du blot vores anvisninger, som beskrevet i vores handelsbetingelser, og så finder vi en løsning til dig. Det er vigtigt at returnering sker i henhold til handelsbetingelserne for at sikre dig som kunde bedst muligt.
Q: Hvem bruger I til at fragte jeres varer?
A: Vi benytter og anbefaler GLS eller DAO. Dels er de billigere end andre fragtfirmaer, og dels er de mest pålidelige.